Powered By Blogger

28 Haziran 2015 Pazar

İftar menümüz biz bize ;)









Bu hafta sonu evde dinlenme kararı aldık çekirdek ailemizle. Sadece haftalık alışverişimiz için çıktık dışarı o kadar. Sonuçta gayet dinlendik, çok iyi oldu. Evdeyken oruçluysanız vakit geçmiyormuş onu hatırladım yeniden ;) Ben de daha çok mutfakta oyaladım kendimi, biraz kışlık hazırlığı, biraz da iftar menüsü hazırlığı derken geldi geçti bu hafta sonu da ;)

Bu yazımda size pazar akşam iftar menümüzden bahsedeyim. Ayrıntılı tarifleri yarın yeni yazılar olarak eklerim gün içinde.

Çorba ve sulu yemek yerine zeytinyağlı barbunya yaptım kızımla başlangıç yemeği olarak. Eli değdi diye sanırım, çok lezzetli olmuştu, babamız 2 tabak yedi. (Resim 1)

Fırında kaşarlı mantar sote vardı ara sıcak olarak, ki o da çok beğenildi, tamamı bitti hiç kalmadı. Tazecik pidelerle suyuna bandıra bandıra yedik onu da. (Resim 2)

Ana yemek olarak da benim favorim olan Ankara tava vardı, hem de köy tavuğuyla yapılmış. O da çok güzel olmuştu ama önceki yemeklere fazla abanınca pilavım sadece tadımlık yendi. Olsun kalanı yarın akşam yeriz inşallah. (Resim 3)

Tatlı yapmadım, dünden kalan 3 dilim çikolatalı parfem vardı. Onun yerine pazardan bugün aldığım meyvelerden büfe yaptım, sağlıklı ve hafif oldu. (Resim 4)

Mevsiminde taze taze tüketilen herşeyin tadı nasıl da güzel oluyor. Çok şanslıyız millet olarak. Hem her mevsimi yaşayabildiğimiz, hem de sebzenin meyvenin tazesine ulaşabildiğimiz için. Çok şükür çok çok şükür, Allah ağız tadıyla sağlıkla sıhhatle yaşamayı nasip etsin herkese.

İyi pazarlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder